Grupa: Administrator
Posty: 45 #2293771 Od: 2016-6-7
| Regulamin forum - Polskiego Serverka !
§ Forum Zabrania się: Korzystania z bramek proxy oraz innych sposobów na zmianę IP. Korzystając z takich funkcji uniemożliwiamy sobie wejście na forum. Zakładania kont z nazwą o treści wulgarnej, obraźliwej lub bezsensownej. Konta z nieprawidłową nazwą zostają blokowane. Podawania nieprawdziwego wieku, lub wieku budzącego wątpliwości. UPOM: 3dni, WARN Kopiowania jakichkolwiek elementów znajdujących się na ps, a następnie wykorzystywanie ich na innych forach/stronach bez zgody Administratora ps. UPOM: 3dni, WARN Powielania lub jakiekolwiek inne wykorzystanie w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji znajdujących się na ps. UPOM: 3dni, WARN Udostępniania swojego konta osobie trzeciej i/lub zbanowanej na ps. WARN Publikowania wiadomości od osób zbanowanych na ps.iq24.pl. Wyjątkiem są wiadomości prywatne oraz dział 'Dla Gości'. WARN Wstawiania na forum programów(scrackowanych)/linków do programów(scrackowanych) komercyjnych, łamiących prawo jak również cracków, czy też kodów na uaktywnienie wersji Demo(trial). UPOM: 5dni, WARN Publikowania linków: w tematach, ShoutBoxie, podpisach, tytułach do for/stron internetowych związanych z tematyką ps. WARN Podawania linków referencyjnych oraz linków do skryptów/map poprzez pośrednie serwisy reklamowe, umożliwiające zarabianie. UPOM: 4dni, WARN Posiadania więcej niż jednego konta. W przypadku posiadania dwóch kont, następuje blokada wejścia na forum. ° Korzystanie z forum przez dwóch użytkowników o jednakowym IP jest możliwe, po uprzednim poinformowaniu administratora. Nie poinformowanie administratora grozi blokadą wejścia na forum. ° Konta zakładane na ps nie podlegają kasacji. Założenie konta na forum równa się z brakiem możliwości usunięcia go.
§ Pisanie na forum Na forum zakazuje się: Obrażania innych użytkowników, wszczynania kłótni lub w niej uczestniczenia. UPOM: 5dni, ZP: 3dni, WARN Publicznych dyskusji na temat podjętych decyzji przez któregoś z moderatorów lub administratorów. UPOM: 3dni, WARN Zaśmiecania forum - powielania tematów, schodzenia z tematu, pisania postów, które nie wnoszą nic do tematu, spamowania. UPOM: 5dni, ZP: 3dni, WARN Zakładania nowych wątków z problemami, na które rozwiązanie jest już podane na forum w innym temacie. UPOM: 4dni WARN Nadużywania CapsLocka. UPOM: 3dni, WARN Nadużywania lub złego użycia BBcode. UPOM: 3dni, WARN Publikowanie treści pornograficznych w postach jak i w profilu. UPOM: 5dni, WARN, Blokada danej części profilu Wypowiadania się na temat, na który nie ma się pojęcia. UPOM: 5dni, ZP: 3dni, WARN Udzielania odpowiedzi w tematach, w których rozwiązano dany problem. UPOM: 3dni, ZP: 2dni, WARN Omijania cenzury słów lub/i tematów. UPOM: 3dni, WARN Przywłaszczania treści/artykułów z innych stron. UPOM: 3dni, WARN Używania słów powszechnie uznanych za wulgarne, zarówno w postach jaki i w podpisach. UPOM: 5dni, ZP: 3dni, WARN Używania znacznika [hide] do ukrywania tekstu innego niż linki do wartościowych rzeczy. UPOM: 3dni, WARN "Odkopywania tematów" - czyli wypowiadania się w temacie, w której ostatnia odpowiedź miała miejsce dłuższy czas temu. UPOM: 5dni, ZP: 3dni, WARN. Umieszczania treści obrażających uczucia religijne. UPOM: 5dni, ZP: 3dni, WARN
§ Pozostałe Ustawianie avatara, tytułu użytkownika czy też wysyłanie prywatnych wiadomości jest możliwe od napisania 10 postów. Posty nie są naliczane w kategoriach 'Hobby' i 'OffTopic'. Zakazuje się używania obrazków rang w avatarach. UPOM: 2, Blokada avatara Wysokość obrazków w podpisie nie może być większa niż 300px wysokości i 500px szerokości. UPOM: 2dni, Blokada podpisu Punkty 'reputacji' przyznaje się za konkretny post, wraz z odpowiednim do tego komentarzem. Punktów nie przyznaje się za ogólne zachowanie lub zasługi użytkownika. UPOM: 2dni, Usunięcie punktów, blokada używania 'reputacji'. Nie należy oferować pomocy lub prosić o pomoc przy użyciu innych komunikatorów, natomiast nakazuje się korzystania z pomocy na forum. UPOM: 3dni, WARN W poszczególnych działach na forum umieszczone są regulaminy, do których należy się dostosować.
§ Podsumowanie ° Porządku oraz zasad regulaminu pilnuje administracja oraz moderatorzy. Administrator, Vice Admin, Mod-Team, Moderator. ° Za nieprzestrzeganie zasad regulaminu stosowane są kary: blokada konta (BAN), ostrzeżenie (WARN), upomnienie (UPOM) oraz zakaz pisania (ZP). ° O karze nadawanej za złamanie zasad regulaminu decyduje administrator/moderator. ° Moderator/Administrator ma prawo zmienić wartość kary, jeżeli użytkownik notorycznie łamie zasady regulaminu. ° Przy każdym punkcie regulaminu umieszczona jest informacja "",w której widnieje przewidziana kara. ° Tematy/posty, które są niezgodne z regulaminem, mogą zostać usunięte/ukryte lub przesunięte do śmietnika. |